خانه من

هرچیزی مربوط به خانه و ساختمان

خانه من

هرچیزی مربوط به خانه و ساختمان

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید قسطی گوشی موبایل و لپتاپ همین امروز و با شرایط بسیار راحت و ساده. هیچ محدودیت و سقفی برای خریدهای شما وجود ندارد. سود اقساط آنقدر کم شده که هر فرد با هر وسع مالی که دارد بتواند محصول مورد نظرش را دریافت کند. اقساط از 2 تا 18 ماه است. برای خرید  قسطی موبایل و لپ تاپ تنها کافیست دسته چک معتبر داشته باشید. همچنین امکان خرید حضوری برای تمام افراد فراهم شده. شما می توانید تشریف بیاورید درب فروشگاه تحویل بگیرید.

خرید قسطی موبایل از دیجی پلاس

شرکت و سایت های بزرگ زیادی یک سقف معین برای فروش اقساطی دارند. شرایطشان آنقدر سخت است که کمتر کسی می تواند سمت آنها برود. اما گروه تی جی پلاس با فراهم کردن امکانات و قیمت مناسب سعی دارد تا توجه شما مخاطبین عزیز را به خود جلب کند. برای خرید از ما شما نیازی به ضامن یا سند نخواهید داشت و هیچوقت سودهای کلان 10 تا 30 درصدی گرفته نمی شود.

در حال حاضر افتخار می کنیم که کمترین سود در خرید اقساط را در بین تمامی فروشگاه های معتبر کشور داریم و می خواهیم این شرایط را تا آخرین روز حفظ کنیم.

خرید قسطی گوشی

ما با واسطه کار نمی کنیم (خرید راحت و سریع تر)

معمولا سایت های دیگر برای راحتی کار خود و یا دلایل دیگر,اقدام به همکاری با شرکت های مختلف خرید اقساط مانند بایچک,قسطی کلاب و … می کنند که چه بسا سود بسیار بیشتری از شما خواهند گرفت و حتما باید ابتدا پیش پرداخت داشته باشید.

همچنین باید مدارک خود را برای آنها بفرستید و بعد از چند روز جوابش را به شما دهند و اینکه چه مقدار باید پرداخت کنید و سود آن چقدر است.اما در فروشگاه تی جی پلاس شما می توانید محصولاتتان را سود بسیار اندک و در یک روز دریافت کنید,تنها کافیست با پشتیبانی تماس بگیرید یا به صورت حضوری تشریف بیارید درب فروشگاه.

✅ مزیت کار با تی جی پلاس,طرف قرارداد بودن با یک فروشگاه بودن است و نیازی با نیست با شرکت های بزرگ که وقت پاسخ به تماس را ندارند,همکاری کنید.هر زمان که خواستید می توانید به صورت حضوری یا تلفنی مشکلات خودتان را با مدیریت به اشتراک بگذارید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید قسطی برای چه کسانی مناسب است؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا یک نفر کالای دیجیتال که شاید چندان مورد نیاز هم نباشد را باید قسطی خریداری کند؟ جواب این سوال بسیار سادست :

  •  ممکن است اون شخص کارش با گوشی یا لپ تاپ باشد و حتما باید تهیه اش کند و در حال حاضر پول کل محصول را ندارد.
  •  قیمت محصولات دیجیتالی روز به روز در حال افزایش بوده و ممکن است هفته بعد یک گوشی 8 میلیون تومانی,500 هزار تومان گران شود.پس شما با خرید زودتر و بدون افزایش قیمت قطعا متضرر نخواهید شد.
  •  سودهای 10 تا 15 درصدی که اغلب همکاران ما می گیرند برای افرادی که نیاز زیادی به گوشی یا لپ تاپ ندارند چندان خوشایند نیست و به همین فروش کمتری دارند.اما ما با کم کردن سود تا حد بسیار زیادی این مشکل را حل کرده ایم.
  •  کادو دادن به کسانی که دوستشان دارید همیشه مشکل بزرگی بوده و با افزایش قیمت ها این کار بسیار سخت تر هم شده.اما در خرید اقساط این فشار از روی شما برداشته می شود و می توانید گوشی 4.5 میلیون تومانی را با ماهانه 400 هزار تومان هم خریداری کنید.
  • سمانه محمدی