خانه من

هرچیزی مربوط به خانه و ساختمان

خانه من

هرچیزی مربوط به خانه و ساختمان

  • ۰
  • ۰

قیمت کفسابی

بسیاری از افراد برای انجام خدمات کفسابی و سنگسابی کف به هزینه ی آن توجه ویژه ای دارند. اساسا برای افراد مهم است که قرار است چقدر هزینه کنند و چه بودجه ای را برای کفسابی کنار بگذارند. قیمت کفسابی به این شکل نیست که ما بخواهیم به صورت رندوماتیک قیمت دقیقی را به مشتریان اعلام نماییم. عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت تاثیر گذار می باشد که ما آن ها را با جزئیات کامل بررسی خواهیم نمود. همچنین درباره کفسابی ارزان و سنگسابی ارزان در الهام ساب توضیح خواهیم داد که الهام ساب چطور توانسته بدون کاهش کیفیت، قیمت ها را کاهشدهد.  پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت کفسابی

عوامل موثر در تعیین قیمت کفسابی

  • منطقه‌ی جغرافیایی
  • میزان قدیمی بودن ویا جدید بودن سطح
  • نوع پوشش کف و سطح
  • میزان تجربه‌ی کفساب کار و سنگساب کار
  • استفاده از برخی خدمات و آپشن های اضافی در صورت لزوم
  • میزان خرابی و آسیب دیدگی سطح تاثیر بسزایی در هزینه کفسابی دارد

عواملی که ما در بالا ذکر نمودیم در تعیین هزینه کفسابی به دقیق ترین شکل ممکن تاثیر گذار می باشد.

برخی سطوح خصوصا سطوح سنگ کاری شده، به علت تردد بیش از حد دچار ساییدگی و آسیب دیدگی می شوند. بر روی آن ها خط وخش هایی ایجاد می شود وطراوت و تازگی خود را به مرور زمان از دست می دهند.

حتی دیده ایم که سطوح سنگ کاری شده دچار شکستگی کامل نیز شده است که بایستی ترمیم شود. ما با اجرای خدمات کف سابی و سنگسابی سطوح چنین مشکلاتی را به طور کامل برطرف می کنیم. همچنین خدمات ترمیم سنگ ها از جمله پله ها هم در الهام ساب قابل اجراست

خط و خش ها را بر طرف می کنیم. به سطح جلا وجلوه ای تازه می دهیم و شکستگی ها را با رزین کامپوزیت برطرف می کنیم. در صورتی که بخواهید کف ساختمان را برق بیاندازید، با دستگاهی بنام نانوساب مواد نانو را بر روی سطح پخش خواهیم نمود.

همه‌ی موارد بالا در تعیین قیمت و برآورد دقیق آن تاثیرگذار می باشد.

کفسابی الهام ساب

قیمت کفسابی در تهران بر طبق چه معیارهایی برآورد می گردد؟

دستمزد انجام فرآیند هایی همچون کفسابی و سنگسابی بر اساس متراژ کار صورت می پذیرد. همچنین نوع سطح و جنس سطح نیز در تعیین قیمت کفسابی در تهران تاثیر گذار می باشد. اگر قصد دارید کف خانه و یا محل کار و هر جایی که نیاز به کفسابی دارد را کفسابی کنید، می توانید با شرکت خدماتی ساختمانی الهام ساب در تماس باشید تا برای شما برآورد دقیق قیمت انجام شود.

به طور کلی نمیتوان هزینه دقیقی را برای کفسابی در نظر گرفت زیرا کفسابی به عوامل مختلفی مانند متراژ کار، جنس سنگ، نوع ساب، میزان کثیفی و آلودگی سنگ، قبلا ساب خورده یا خیر و … بستگی دارد. اما تمام این موارد تحت نظر قیمتی که اتحادیه کرده است از مشتری دریافت می شود. کفسابی و سنگسابی الهام ساب برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز، قیمت های کمتر از  اتحادیه زیر دریافت می کنید

کفسابی چگونه اجرا می شود؟

کفسابی سطوح با تجهیزات پیشرفته ای انجام می شود. اگر بخواهید سطح را کفسابی کنید، باید شرکت انجام دهنده ی خدمات با تجهیزات کاملی به محل خدمت مراجعه کند.

کفسابی با دستگاهی بنام ساب بزن انجام می شود. در زیر دستگاه ساب زن لقمه هایی وجود دارد که شبیه به صابون هستند و این لقمه ها سطح را چند میلی متر می سابند تا سطحی جدید حاصل شود.

اگر سطح شما سنگ گرانیتی باشد، پس از اجرای کفسابی می توانید با مواد نانو سطح را به طور کامل برق بیندازید. همچنین برای محافظت بیشتر می توان از واکس پولیش سنگ نیز استفاده نمود. برای سطوح راه پله نیز خدمات کفسابی انجام می شود و برای اطلاع از قیمت کفسابی در تهران می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • ۰۱/۰۹/۲۹
  • سمانه محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی